0 comments

Μικρές συμβουλές διατροφής για τις γιορτές

Published on Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011 in


Εμείς δεν είμαστε υπέρ του να κάνεις δίαιτα κατά τη διάρκεια των γιορτών, ούτε οι πολλοί κανόνες βοηθάνε.
3 απλές στρατηγικές θα βοηθήσουν, άλλωστε τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά, έρευνες έδειξαν ότι παίρνουμε μόνο 1/2 με 1 κιλό κατά την διάρκεια των γιορτών.

Ένα την ημέρα:  Οι γεμάτες μελομακάρονα και κουραμπιέδες πιατέλες βρίσκονται εκτεθειμένα στο σπίτι, στη δουλειά, παντού και επειδή λίγα μελομακάρονα μπορεί να σε επιβαρύνουν με 600 - 700 θερμίδες επιπλέον, επέτρεψε μόνο 1 γλυκό την ημέρα, ώστε να μπορέσεις να ελέγξεις την κατάσταση.

Μην πεινάσεις ποτέ: Εννοούμε ότι δεν πρέπει να πηγαίνεις πουθενά χωρίς να έχεις φάει κάτι: ούτε για ψώνια, ούτε στη δουλειά, ούτε για καφέ, ούτε σε πάρτι, ούτε σε τραπέζι, ούτε για ποτό.

Το πιάτο σου ως οδηγός: Όταν θα βρεθείς σε τραπέζι η μπουφέ, ακολούθησε την γνωστή τακτική του πιάτου: γέμισε το μισό πιάτο με λαχανικά, το ¼ με κρέας ή ψάρι και το υπόλοιπο ¼ με ότι θέλεις. 

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Μικρές συμβουλές διατροφής για τις γιορτές"

Add Your Comment