0 comments

9 τρόποι για να "κάψετε" το λίπος…

Published on Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2012 in


«Μαγικές» τροφές;
Ποιος δεν θα ήθελε να υπήρχαν κάποιες μαγικές τροφές που θα είχαν την ικανότητα να καίνε από μόνες τους το λίπος του οργανισμού; Όλοι οι άνθρωποι αναζητούν τέτοιες μαγικές τροφές για να κάνουν πιο εύκολη τη δίαιτα και τη ζωή τους. Όμως, δυστυχώς τροφές με τέτοια ισχυρά αποτελέσματα δεν υπάρχουν. Υπάρχουν όμως κάποια τρόφιμα που μπορούν να παίξουν κάποιο μικρό βοηθητικό ρόλο (άμεσα ή έμμεσα) και να αποτελέσουν συμμάχους μας στην προσπάθεια μείωσης του σωματικού λίπους. Μερικά από αυτά παρουσιάζονται στη συνέχεια.

Γιαούρτι: εργαλείο αδυνατίσματος
Το γιαούρτι, λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνη αποτελεί ένα πολύ γευστικό εργαλείο για τη μείωση του βάρους. Το ελληνικό γιαούρτι περιέχει δύο φορές περισσότερη πρωτεΐνη από άλλα γιαούρτια. Η πρωτεΐνη παραμένει μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στο στομάχι από ό, τι τα άλλα θρεπτικά συστατικά κι έτσι μας κρατά χορτασμένους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, το γιαούρτι είναι πλούσιο σε ασβέστιο, η υψηλή πρόσληψη του οποίου μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του σωματικού λίπους, όπως έχουν δείξει πρόσφατες μελέτες. Προτιμήστε γιαούρτια χαμηλών λιπαρών και χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Περιορίστε όσα έχουν την ένδειξη «επιδόρπιο γιαουρτιού», καθώς αυτά περιέχουν κρυμμένες μορφές απλών σακχάρων (π.χ. ζελατίνη).

Πιπεριές: Κάτι να καίει...
Οι καυτερές πιπεριές περιέχουν μια ουσία που ονομάζεται καψαϊκίνη. Η ένωση αυτή έχει φανεί από μελέτες σε ανθρώπους ότι μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό και να ενισχύσει την οξείδωση των λιπών, ιδιαίτερα όταν λαμβάνεται σε μεγάλες δόσεις. Επιπλέον, μπορεί να καταστείλει τις ορεξιογόνες αισθήσεις, κόβοντας έτσι την όρεξη για φαγητό. Το μέγεθος όμως αυτών των επιδράσεων είναι μικρό και διαρκεί για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Συνεπώς υπάρχει αμφιβολία για τη σημαντικότητα της επίδρασης της καψαϊκίνης στη μείωση του σωματικού λίπους και βάρους. Είναι γεγονός όμως ότι οι άνθρωποι τείνουν να τρώνε λιγότερο, όταν το φαγητό είναι καυτερό.


Πράσινο τσάι: Ο ρόλος των κατεχινών
Διάφορες μελέτες δείχνουν ότι το πράσινο τσάι βοηθά στη μείωση του σωματικού λίπους και συνεπώς του βάρους. Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε ένα είδος φυτοχημικών στοιχείων που ονομάζονται κατεχίνες, οι οποίες πιθανότατα μπορούν να επηρεάσουν τον μεταβολισμό μας. Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού σε συνδυασμό με άσκηση μπορεί να ενισχύσει τη μείωση λίπους που προκαλεί η άσκηση από μόνη της. Όμως, σύμφωνα με μία μεταανάλυση που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition, οι κατεχίνες του πράσινου τσαγιού έχουν οφέλη στη μείωση του σωματικού βάρους και του κοιλιακού λίπους μόνο σε συνδυασμό με καφεΐνη, παρά από μόνες τους. Τα οφέλη αυτά όμως είναι στην καλύτερη περίπτωση μέτρια. Για να έχετε καλύτερο όφελος, προσπαθήστε να πίνετε πράσινο τσάι περισσότερες από μία φορές την ημέρα.

Συνεχίζουμε αύριο……

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "9 τρόποι για να "κάψετε" το λίπος…"

Add Your Comment