0 comments

Μύθοι και Αλήθειες στη Διατροφή (Μέρος τρίτο)

Published on Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012 in


Τα συμπληρώματα διατροφής αδυνατίζουν: Μύθος
Δεν υπάρχει κάποιο «μαγικό» χαπάκι ή «μαγική» σκόνη ή θαυματουργό σκεύασμα, που να λύνει το πρόβλημα της παχυσαρκίας. Τα διατροφικά συμπληρώματα είναι χρήσιμα και κάποιες φορές απαραίτητα, όταν υπάρχουν αυξημένες ενεργειακές ή διατροφικές απαιτήσεις. Συνήθως, σε αυστηρά υποθερμιδικά προγράμματα, η ανεπαρκής πρόσληψη κάποιων βιταμινών ή μετάλλων, μπορεί να εμποδίσει την κανονική μεταβολική λειτουργία. Επομένως, ένα πολυβιταμινούχο σκεύασμα ή κάποιο θρεπτικό συστατικό σε μεμονωμένη μορφή, μπορεί να βοηθήσει, καθώς στόχος μας είναι να υπάρχει 100%κάλυψη των θρεπτικών αναγκών σε καθημερινή βάση. Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν αποδίδεται η απώλεια των κιλών σε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής.

Υπάρχουν τρόφιμα που καίνε το λίπος: Μύθος
Το γκρέιπφρουτ, ο ανανάς και το λάχανο «θεωρούνται» τρόφιμα που …καίνε το λίπος! Όμως δεν έχει αποδειχθεί ότι υπάρχει τροφή που να καίει το λίπος. Υπάρχουν ουσίες, όπως η πιπερίνη από το μαυροπίπερο, η κουρκουμίνη στον κουρκουμά, η καφεΐνη και οι κατεχίνες του πράσινου τσαγιού, οι οποίες ενισχύουν τη θερμογένεση και άρα αυξάνουν τον μεταβολισμό. Τονώνοντας τις καύσεις του οργανισμού μας, πραγματικά μπορούμε έμμεσα να συμβάλλουμε στην επιθυμητή απώλεια βάρους. Οι παραπάνω τροφές μπορούν να υπάρχουν στο διατροφικό μας σχήμα και να βοηθήσουν στην ενεργειακή δαπάνη του οργανισμού.

Τα σνακ παχαίνουν: Μύθος
Δεν χρειάζεται να πεινάμε για να χάσουμε βάρος. Η επιλογή των σωστών σνακ μεταξύ των βασικών γευμάτων της ημέρας, βοηθά στο να τηρήσουμε το διατροφικό μας σχήμα και να τρώμε λιγότερη ποσότητα κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας. Ένας λόγος, για τον οποίο ενοχοποιούνται τα σνακ για την παχυσαρκία, είναι λόγω των «κακών» επιλογών που κάνουμε, π.χ. τσιπς, μπισκότα, cookies, γλυκίσματα και άλλα θερμιδογόνα τρόφιμα. Αν σας αρέσει να τσιμπολογάτε, η λύση είναι στα φρέσκα φρούτα εποχής, σε ανάλατους ξηρούς καρπούς, σε στικς λαχανικών ή ακόμη και σε γιαούρτια με γεύσεις φρούτων.

Αν γυμνάζεσαι, μπορείς να τρως ό,τι θέλεις: Μύθος
Σίγουρα, η τακτική άσκηση και κάθε είδους φυσική δραστηριότητα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, όταν πραγματικά θέλουμε να προασπίσουμε την υγεία μας, να διατηρήσουμε τη νεότητά μας και να έχουμε μία καλογυμνασμένη σιλουέτα. Όμως, η διατροφική μας συμπεριφορά, πρέπει να προσαρμόζεται ανάλογα, όταν επιθυμούμε να χάσουμε βάρος. Με την πάροδο των ετών, ο μεταβολισμός μας μειώνεται και αυτό αποτελεί εχθρό για τη ζυγαριά μας. Επομένως, θα πρέπει είτε ναμειώσουμε τις προσλαμβανόμενες θερμίδες, είτε νααυξήσουμε τη γυμναστική, αν θέλουμε να χάσουμε κιλά ή απλά να διατηρήσουμε το βάρος μας. Δυστυχώς, η άσκηση από μόνη της δεν είναι αρκετή και σίγουρα δεν αποτελεί άλλοθι για επιπλέον φαγητό!

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Μύθοι και Αλήθειες στη Διατροφή (Μέρος τρίτο)"

Add Your Comment